مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 07:352020-11-19سياسي

سومین مرکز نیکوکاری در اقبالیه به بهره برداری رسید


سومین مرکز نیکوکاری در اقبالیه و نود و دومین مرکز نیکوکاری در استان، با عنوان شهدای شیداصفهان به طوری رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

- قزوین - سومین مرکز نیکوکاری در اقبالیه و نود و دومین مرکز نیکوکاری در استان، با عنوان "شهدای شیداصفهان به طوری رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از کمیته امداد امام خمینی (ره) فرزاد فرهادی اظهار کرد؛ کارکرد مرکز نیکوکار ارتقای خدمت رسانی به نیازمندان با محوریت افزایش مشارکت بخشی مردمی در جریان انفاق و نیکوکاری است.

وی ادامه داد: مرکز نیکوکاری یک مکان به طور کامل مردمی است که توسط اقشار مختلف مردم تأسیس می شود و به هیچ وجه الزام های دولتی ندارد بلکه تعهدات این مراکز تنها راعایت اصل امانتداری و اجرای خدمات در قالبی منظم و شفاف با محوریت اصول دینی و شرعی است.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر توسعه مراکز نیکوکاری با دو رویکرد کمّی و کیفی انجام می شود؛ در بخش کمّی پوشش جغرافیایی مشارکت مردم را پیگیری می کنیم و در بخش کیفی توجه به اقشار مختلف و توجه به رویکردهای تخصصی نیز مورد توجه است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: شهرها و روستاها توسعه یافته اند و جمعیت به لحاظ جغرافیایی نسبت گذشته شرایط متفاوت تری یافته اند در نتیجه خدمت رسانی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین مرکز نیکوکاری در اقبالیه به بهره برداری رسید

سومین مرکز نیکوکاری در اقبالیه به بهره برداری رسید