مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 06:002020-11-19دانش

دانشجویان باید با تمام وجود به فعالیت های پژوهشی بپردازند


عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور مشهد گفت: تمام دانشجویانی که علاقه مند به فعالیت در زمینه پژوهشی و علمی هستند باید با تمام وجود حتی در صورت کمبود امکانات تلاش خود را انجام دهند و مطمئن باشند که این تلاش ها نتیجه خواهد داد.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور مشهد گفت: تمام دانشجویانی که علاقه مند به فعالیت در زمینه پژوهشی و علمی هستند باید با تمام وجود حتی در صورت کمبود امکانات تلاش خود را انجام دهند و مطمئن باشند که این تلاش ها نتیجه خواهد داد.

زرین اسحاقی در گفت وگو با ایسنا در خصوص معیارهای انتخاب اساتید برجسته در جهان، اظهار کرد: در جهان برای انتخاب اساتید برجسته معیاری به نام h-index وجود دارد که در واقع کارایی و نقش یک محقق را در جامعه بین المللی مشخص می کند.

طبق این معیار میزان تاثیرگذاری محقق در جامعه بین المللی بررسی می شود.

h-index معیار اصلی انتخاب محققان است، البته برخی فاکتورهای دیگر نیز وجود دارند مانند رتبه محقق در مقالات و اعتبار علمی و همایش هایی که در آن ها شرکت داشته است اهمیت دارد.

تلاش بسیار مهم تر از نبود امکانات است اسحاقی با اشاره به اینکه تلاش بسیار مهم تر از نبود امکانات است، تشریح کرد: درست است که راهنمایی و نوشتن مقالات دانشجویانم بر عهده من بود اما کار اصلی را این دانشجویان در آزمایشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان باید با تمام وجود به فعالیت های پژوهشی بپردازند

دانشجویان باید با تمام وجود به فعالیت های پژوهشی بپردازند