مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 05:252020-11-19دانش

دعوت از دانشگاهیان برای کمک به آسیب دیدگان پاندمی کرونا


قائم مقام سازمان بسیج اساتید کشور، در جمع تعدادی از دانشگاهیان، از آغاز به کار پویش ملی «مِهر استادی» خبر داد و از تمامی اساتید، فارغ از گرایش سیاسی آنها دعوت کرد تا برای کمک به قشر آسیب دیده دانشگاهی، - قائم مقام سازمان بسیج اساتید کشور، در جمع تعدادی از دانشگاهیان، از آغاز به کار پویش ملی مِهر استادی خبر داد و از تمامی اساتید، فارغ از گرایش سیاسی آنها دعوت کرد تا برای کمک به قشر آسیب دیده دانشگاهی، به این پویش بپیوندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا ابن الدین حمیدی، قائم مقام سازمان بسیج اساتید، در همایش پویش ملی مِهر استادی که روز چهارشنبه، 28 آبان در مجتمع ولی عصر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، ضمن دعوت از حضور تمام دانشگاهیان برای پیوستن به این پویش، اظهار کرد: مِهر استادی، تمرینی برای حضور دانشگاهیان -فارغ از سلایق سیاسی- در جهت کمک به جامعه و مردم است.

ابن الدین ادامه داد: نیروهای بسیج از سال های نخست انقلاب همواره در کمک به مردم پای کار بوده اند؛ چه در سال های جنگ و چه در شرایط کرونا.

امروز نیز خطر این بیماری، همچون خطر زمان جنگ است و بسیجیان دل در گروی سعادت، خوشبختی و سلامتی مردم دارند و آماده اند تا برای کمک به رفع مشکلات، اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از دانشگاهیان برای کمک به آسیب دیدگان پاندمی کرونا

دعوت از دانشگاهیان برای کمک به آسیب دیدگان پاندمی کرونا