مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 آبان 1399 ساعت 04:252020-11-19اقتصادي

بویینگ 737 مکس پس از 20 ماه زمین گیر شدن مجوز پرواز گرفت


اداره هوانوردی فدرال آمریکا اعلام کرد بویینگ 737 مکس که به دنبال 2 سقوط مرگبار حدود 2 سال در سراسر جهان زمین گیر شده بود مجددا مجوز پرواز دریافت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر به نقل از سی ان بی سی، اداره هوانوردی فدرال آمریکا اعلام کرد بویینگ 737 مکس که به دنبال 2 سقوط مرگبار حدود 2 سال در سراسر جهان زمین گیر شده بود مجدداً مجوز پرواز دریافت کرده است.

استیو دیکسون مدیر اداره هوانوردی فدرال (اف اف ای) گفت: به لطف تغییر در طراحی و روش تمرینات خدمه تکرار شرایطی که منجر به هر دو سقوط شده بود حالا غیرممکن شده است.

دیکسون که قبلاً خلبان یکی از ایرلاین های آمریکا بوده است گفت: من 100 درصد اطمینان دارم این موشکافی شده ترین هواپیما در تاریخ هوانوردی است و حالا آماده پرواز است.

در پاسخ به برخی نگرانی های خانواده های قربانیان حوادث مرگبار این هواپیما دیکسون گفت: من این نگرانی ها را درک می کنم و حاضرم خانواده خودم را سوار این هواپیما کنم.

پایان ممنوعیت پرواز این هواپیما به بویینگ اجازه می دهد تحویل 450 هواپیمای مکس را که در دست تولید داشت و با این ممنوعیت تولید آنها متوقف شده بود، تکمیل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بویینگ 737 مکس پس از 20 ماه زمین گیر شدن مجوز پرواز گرفت

بویینگ 737 مکس پس از 20 ماه زمین گیر شدن مجوز پرواز گرفت