مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 21:252020-11-18اقتصادي

هزینه 30 میلیارد تومانی شهرداری قم در باغ پرندگان


علاوه بر هزینه کرد سرمایه گذار، شهرداری 30 میلیارد تومان بابت احداث ابنیه، فضای سبز، آلاچیق ها و.

در باغ پرندگان هزینه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید مهدی هاشمی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران و اصحاب رسانه از پروژه تفریحی، فرهنگی و آموزشی باغ پرندگان با اشاره به آغاز احداث مجموعه باغ پرندگان از سال 96 اظهار کرد: پروژه باغ پرندگان بنا به دستور و تأکید شهردار قم آغاز شده که این مجموعه دارای مساحت 12 هکتار با کوه های اطراف است.

وی خاطرنشان کرد: فضای سبز این مجموعه 6 هکتار است و در این بخش قفس های 20، 80  و 100 متر مربعی برای پرندگان مناطق گرمسیری، جغد و پرندگان شکاری تعبیه شده است.

مدیر پروژه هزار هکتاری قم عنوان کرد: آبشار این باغ به طول 540 متر از ابتدای ورودی تا انتهای دره است که پرندگان و مرغابی ها در آن هستند.

وی با بیان اینکه 100 گونه پرنده در باغ پرندگان وجود دارد، گفت: 80 درصد پرندگان در محوطه رها بوده و باقیمانده آنها در قفس ها و سوله هستند که شامل پرنده های مناطق گرمسیری، مناطق نیمه گرمسیری، بومی قم، بومی ایران، پرندگان غیر بومی و آفریقای شرقی هستند.

هاشمی با اشاره به احداث سوله دو منظوره در این باغ گفت: این سوله دارای مساحت 2 هزار و 800 متر مربع به دهانه 36 متر و ارتفاع 8 متر است که زیستگاه گیاهان گرمسیری، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 30 میلیارد تومانی شهرداری قم در باغ پرندگان

هزینه 30 میلیارد تومانی شهرداری قم در باغ پرندگان