مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 18:272020-11-18سياسي

محدودیت های کرونایی بر قشم سایه افکند+جزییات


فرماندار قشم از اعمال محدودیت های نارنجی کرونایی از ابتدای آذرماه به مدت 2 هفته خبر داد و گفت: احساس مسئولیت اجتماعی و اهتمام عمومی مهمترین ضمانت اجرای مصوبات ستاد کرونا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، علیرضا نصری شامگاه امروز در جمع خبرنگاران از تدوین جزییات محدودیت های سطح هشدار شهرستان در پی مصوبات ستاد ملی است.

فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: تذکر کتبی، انفصال خدمت، پلمب و جریمه نقدی در انتظار کسانی که بر خلاف تصمیم ملی و اهتمام مردمی حرکت کنند.

نصری ادامه داد: محدودیت های ویژه سطح نارنجی در حوزه فعالیت های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و تردد در شهرستان قشم از یکم آذرماه اجرا می شود.

وی اضافه کرد: به منظور کاهش تردد شهروندان، غیر از دستگاه های ارائه دهنده خدمت حضوری، سایر ادارات با حداکثر یک دوم کارکنان فعالیت خواهند داشت.

فرماندار شهرستان قشم گفت: کلیه مراکز آموزشی نظیر آموزشگاه ها، مدارس و دانشگاه ها کاملا تعطیل و صرفا کارکنان اداری که حضورشان برای حفاظت فیزیکی تاسیسات و سامانه های الکترونیکی ضروری باشد حضور خواهند داشت.

نصری اظهار داشت: ورود به قشم از سایر شهرستان ها ممنوع است و خودروهای متخلف توسط نیروی انتظامی پلاک شهر سفید پنج میلیون ریال  و برای خودروهای دارای پلاک شهر دچار وضعیت قرمز هم به میزان ده میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های کرونایی بر قشم سایه افکند+جزییات

محدودیت های کرونایی بر قشم سایه افکند+جزییات