مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 17:552020-11-18سياسي

ترور سردار سلیمانی خروج آمریکا را از منطقه شتاب بیشتری داده است


دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل با تاکید بر استراتژی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر خروج آمریکا از منطقه گفت: ترور آمریکایی سردار سلیمانی خروج آمریکا را از منطقه شتاب بیشتری داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، زولتان وارگا سفیر مجارستان در تهران امروز (چهارشنبه، 28 آبان ماه) با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رییس مجلس و مدیر کل امور بین الملل مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.

امیرعبداللهیان در ابتدای این دیدار با اشاره به قدمت نود ساله روابط دیپلماتیک دو کشور گفت: خوشبختانه روابط دو کشور قدیمی و پایدار است لذا گسترش تعاملات دوستانه جمهوری اسلامی ایران و مجارستان در حوزه های مختلف و رفع موانع موجود در مسیر توسعه همکاری های فیمابین از جمله موضوعاتی است که مورد توجه مجلس شورای اسلامی است.

وی ضمن دریافت سلام های گرم رییس پارلمان مجارستان و ابلاغ سلام متقابل قالیباف به همتای مجاری، با اشاره به تشکیل گروه دوستی پارلمانی ایران و مجارستان در مجلس یازدهم شورای اسلامی گفت: سیاست مجلس شورای اسلامی مبتنی بر افزایش هرچه بیشتر تعاملات پارلمانی در سطوح مختلف با کشورهای دوست از جمله مجارستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور سردار سلیمانی خروج آمریکا را از منطقه شتاب بیشتری داده است

ترور سردار سلیمانی خروج آمریکا را از منطقه شتاب بیشتری داده است