مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 17:152020-11-18فرهنگي

اولین نمایشگاه نقاشی مجازی کودکان سرطانی کشوربرگزارمی شود


اولین نمایشگاه نقاشی مجازی کودکان محک به مناسبت روز جهانی کودک در این بیمارستان برگزار می شود و برای کودکان نمایش داده خواهد شد؛ همچنین این فیلم از طریق فضای مجازی در اختیار سایر کودکان در شهرهای مختلف کشور قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، هر سال در روز جهانی کودک، کودکان مبتلا به سرطان بستری در اتاق های بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان محک، منتظر مهمان هایی از میان چهره های محبوبشان، گروه موسیقی و تئاتر و برنامه های شاد بودند و خاطره دلنشینی در ذهن شان ثبت می شد.

سال گذشته مرضیه برومند ، کارگردان، بازیگر و عروسک گردان همراه با آزاده مؤیدی فرد ، صداپیشه عروسک محبوب چرا در این روز، به محک آمدند، قهرمانان کوچک و صبور در اتاق های بازی بیمارستان نقاشی کشیدند و به رسم یادگار روی دیوارهای اتاق بازی نصب کردند.

اما امسال به دلیل جلوگیری از شیوع گسترده بیماری و ملزم بودن رعایت مسائل بهداشتی برای حفظ سلامت همگان سبب شد تا در روز جهانی کودک نمایشگاه مجازی را از آثار کودکانمان، در سراسر کشور برگزار کنیم.

وی ادامه داد: نکته قابل توجه این بود که نه تنها فرزندانمان در بیمارستان محک بلکه تمام کودکانی که در بیمارستان های دولتی و دانشگاهی دارای بخش خون و آنکولوژی کودکان سراسر کشور تحت حمایت محک هستند، به این روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین نمایشگاه نقاشی مجازی کودکان سرطانی کشوربرگزارمی شود

اولین نمایشگاه نقاشی مجازی کودکان سرطانی کشوربرگزارمی شود