مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 16:452020-11-18اقتصادي

پیگیری مشکل آبرسانی به غیزانیه فارس


درپی رسانه ای شدن مشکل آب منطقه بیرم معروف به «غیزانیه فارس» و عدم قبولی مسئولیت انتقال آب این منطقه در بعضی از ارگان های استان و حضور اعتراضی جمعی از نمایندگان مردم در استانداری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز، امروز 27 آبان 1399، باحضور مسئولان ارشد وزارت نیرو ، وزارت صنعت، معدن و تجارت، برخی از نمایندگان فارس، استاندار فارس و مسئولین استانی، پروژه های آبرسانی به جنوب فارس ( معروف به غیزانیه فارس) در محل کمیسیون عمران مورد بررسی قرار گرفت.

این جلسه با حضور خامسی معاون وزیر نیرو، جانباز مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور، غریب پور معاون وزیر صنعت و رییس ایمیدرو، رحیمی استاندار فارس، رضایی معاون عمرانی استانداری، بوستانی رییس آبفای فارس، دهقانی مدیرعامل آب منطقه ای و دیگر مسئولین و جمعی از نمایندگان فارس برگزار شد .

حسین حسین زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز با اشاره به پروژه خط دوم آبرسانی سد سلمان فارسی و با بیان اینکه در طرح مطالعاتی قرار است بنارویه، جویم، لار، عمادشهر و.

را دربر گرفته شوند، اظهار داشت: طرح مطالعاتی پروژه خط دوم سد سلمان فارسی انجام شده اما نیازمند اعتباری بالغ بر دو هزار میلیارد تومان است که با توجه به وضعیت نامناسب فعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری مشکل آبرسانی به غیزانیه فارس

پیگیری مشکل آبرسانی به غیزانیه فارس