مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 16:402020-11-18اقتصادي

41 تن برنج و مرغ منجمد درچالدران توزیع می شود


25 تن برنج و 16 تن مرغ منجمد به قیمت تعاونی توسط تعاون روستایی و فروشگاههای زنجیره ای در چالدران توزیع خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار چالدران گفت: 25 تن برنج و 16 تن مرغ منجمد به قیمت تعاونی توسط تعاون روستایی و فروشگاههای زنجیره ای در چالدران توزیع خواهد شد.

حسن محمد زاده امروز 28 آبان ماه در جلسه ستاد تنظیم بازار چالدران که درمحل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان ترتیب یافت، با اشاره به اینکه تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها، نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی یکی از مهمترین وظائف ستاد تنظیم بازار است، اظهار کرد: این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه در جهت تنظیم بازار از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 90 تن انواع اقلام ضروری شامل شکر، برنج و گوشت قرمز با قیمت تعاونی بین مردم شهرستان چالدران توزیع شده است، افزود :در آینده نزدیک نیز 25 تن برنج و 16 تن مرغ منجمد به قیمت تعاونی توسط تعاون روستایی و فروشگاههای زنجیره ای در شهرستان چالدران توزیع خواهد شد.

فرماندار چالدران همچنین به نحوه اجرای برنامه های حمایتی از دامداران و کشاورزان چالدران نیزاشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 2000 تن انواع نهاده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

41 تن برنج و مرغ منجمد درچالدران توزیع می شود

41 تن برنج و مرغ منجمد درچالدران توزیع می شود