مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 16:202020-11-18سياسي

اهدای بیش از 1700 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی جزیره قشم


همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از هفت کتابخانه عمومی سطح جزیره قشم دیدن کرد و بیش از 1700 نسخه کتاب حوزه کودک و نوجوان به این کتابخانه ها اهدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمیدرضا مومنی را در این بازدیدها جمعی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم و امینه دریانورد رییس اداره ویژه کتابخانه های عمومی شهرستان قشم همراهی کردند.

در ابتدای این برنامه مدیرعامل منطقه آزاد قشم ضمن بازدید از کتابخانه اندیشه شهر قشم و دیدار با رییس اداره ویژه کتابخانه های عمومی این شهرستان، در جریان برخی چالش ها و نیازهای کتابخانه های عمومی منطقه قرار گرفت و دستوراتی را برای رفع این موارد با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی در سطح جزیره صادر کرد.

کتابخانه های عمومی اندیشه و خلیج فارس در شهر قشم، کتابخانه حضرت علی ابن ابی طالب (ع) در شهر درگهان، کتابخانه حضرت محمد رسول الله (ص) در روستای خالدین، کتابخانه فرزانگان در روستای کوشه، کتابخانه ملا مصبح در روستای لافت و کتابخانه بنی معین در روستای گورزین، کتابخانه های عمومی سطح جزیره قشم بودند که در برنامه روز چهارشنبه (28 آبان ماه) مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مورد بازدید قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای بیش از 1700 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی جزیره قشم

اهدای بیش از 1700 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی جزیره قشم