مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 15:452020-11-18سياسي

حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار کاشمر بیشتر درگیر بیماری کرونا هستند


بر اساس بررسی های صورت گرفته حاشیه شهر، روستاها و مناطق کم برخوردار بیشتر درگیر بیماری کرونا هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار کاشمر گفت: بر اساس بررسی های صورت گرفته حاشیه شهر، روستاها و مناطق کم برخوردار بیشتر درگیر بیماری کرونا هستند.

مسلم ساقی روز چهارشنبه در چهل و هشتمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان کاشمر با بیان اینکه سلامت اولویت اول شهرستان است، افزود: قبول داریم مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه هستند ولی در مورد سلامت باید با نگاه حاکمیتی داشت و بر اساس تصمیمات ستاد ملی کرونا اقدام کرد.

وی بیان کرد: وظیفه ما و دستگاه های اجرایی است تا با نگاه کارشناسی تمام پیشنهادها در زمینه مشکلات کسبه و واحدهای صنفی و مشاغل را به مدیران و متولیان استانی و کشوری انعکاس دهیم.

فرماندار شهرستان کاشمر مطرح کرد: از ابتدای آذرماه محدودیت های جدیدی اجرا خواهد شد، با توجه به اینکه این طرح در هفت محور خواهد بود باید به صورت کامل اجرا شود تا نتیجه داشته باشد.

وی بر لزوم آموزش و اقناع عمومی با استفاده از تمام ظرفیت ها در این حوزه تأکید نمود و گفت: محدودیت ها بر اساس وضعیت شهرستان تغییر خواهد کرد و امیدواریم با همراهی همه مردم و کسبه و دستگاه های اجرایی و اعضای ستاد کرونا به وضعیت عادی برسیم تا از محدودیت ها کاسته ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار کاشمر بیشتر درگیر بیماری کرونا هستند

حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار کاشمر بیشتر درگیر بیماری کرونا هستند