مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 15:352020-11-18سياسي

تاکید رییس کل دادگستری بر راه اندازی طرح همیاران شوراهای حل اختلاف در مساجد


رییس کل دادگستری استان فارس بر لزوم راه اندازی طرح همیاران شوراهای حل اختلاف در مساجد استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، ششمین نشست شورای سیاستگزاری شوراهای حل اختلاف استان با حضور رییس کل و معاونین، سرپرست شوراهای حل اختلاف فارس، دادستان عمومی و انقلاب مرکز  استان و رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شیراز برگزار شد.

رییس کل دادگستری استان فارس در این نشست ضمن تأکید بر اهمیت و نقش شوراهای حل اختلاف خواستار مشارکت  و حضور مستمر همه معاونین و رؤسای حوزه های قضایی استان و نظارت دقیق بر عملکرد شوراهای حل اختلاف بویژه در راستای ارتقای فرهنگ صلح و سازش در سطح جامعه شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی  با تاکید بر اهمیت راه اندازی  طرح همیاران شوراهای حل اختلاف در مساجد کشور خاطر نشان کرد: مساجد و علما  نقش محوری و مؤثری در ترویج فرهنگ صلح و سازش حل و فصل خصومت ها  در جامعه دارند و این طرح یکی از رویکرد های جدید قوه قضاییه برای کاهش حجم ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی با بهره گیری از فرهنگ دینی صلح و سازش است.

رییس کل دادگستری استان فارس تصریح کرد: امروزشورای حل اختلاف به عنوان یک نهاد مدنی و مردم محور برآمده از بطن مردم نقش بسیار مهمی در نظام دادرسی و در حوزه قضازد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس کل دادگستری بر راه اندازی طرح همیاران شوراهای حل اختلاف در مساجد

تاکید رییس کل دادگستری بر راه اندازی طرح همیاران شوراهای حل اختلاف در مساجد