مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 15:202020-11-18سياسي

ورود خودروهای غیربومی به شهرستان های قرمز و نارنجی ممنوع است


معاون استاندار سمنان و جانشین ستاد استانی مقابله با کرونا از ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به شهرستان های قرمز و نارنجی این استان خبر داد و گفت: - متخلفان جریمه خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دستور کار قرار دارد.

جلوگیری از تردد غیرضروری جانشین ستاد استانی مقابله با کرونا استان سمنان با تأکید بر اینکه این طرح به صورت گسترده از روز شنبه اول آذرماه و با توجه به نوع رنگ بندی در هر شهرستان اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: بر اساس این طرح محدودیت هایی در محورهای تردد، فعالیت اصناف و کسبه و نیز فعالیت کارکنان دستگاه های اجرایی اعمال می شود.

خجسته پور بابیان اینکه شهروندان باید از تردد غیرضروری و به ویژه تردد به شهرهای نارنجی و قرمز پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: در شهرهای با رنگ بندی قرمز صرفاً مشاغل و اصناف گروه یک شامل مراکز ضروری و موردنیاز مردم حق فعالیت داشته و سایر گروه ها اجازه هیچ گونه فعالیت حضوری در مراکز اقتصادی و تجاری خود را نخواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه در شهرهای دارای رنگ بندی نارنجی نیز گروه های سه و چهار حق فعالیت حضوری را ندارند و فعالیت گروه های شغلی یک و دو بلامانع است، افزود: در ادارات و سازمان های مستقر در شهرهای دارای رنگ بندی قرمز یک سوم کارکنان، در شهرهای دارای رنگ بندی نارنجی 50 درصد و در شهرهای دارای رنگ بندی زرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود خودروهای غیربومی به شهرستان های قرمز و نارنجی ممنوع است

ورود خودروهای غیربومی به شهرستان های قرمز و نارنجی ممنوع است