مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 14:452020-11-18بين الملل

دادگاهی در ترکیه علیه «عبدالفتاح السیسی» اقامه دعوی کرد


یک شهروند مصری در دادگاهی در مصر علیه عبدالفتاح السیسی و 29 مسئول دیگر مصری به اتهام نقض گسترده حقوق بشر شکایت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک جوان مصری به نام عمر جمال ابراهیم امروز (چهارشنبه) در دادگاهی در ترکیه علیه عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر و 29 مسئول دیگر این کشور به اتهام ارتکاب جنایات ضد بشری شکایت کرد.

به نوشته خبرگزاری آناتولی ، در بیانیه صادره از سوی این جوان مصری و وکیل او که در یک کنفرانس خبری در دادگاهی در منطقه چاغلایان در استانبول قرائت شد، آمده است که این شکایت به علت شکنجه و جنایات ضد بشری السیسی و 29 تن از مقامات مصری تنظیم شده است.

آن ها اشاره ای به نام این مقامات نکردند.

جلال ابراهیم در این کنفرانس خبری گفت که به علت تظاهرات مسالمت آمیز در دانشگاه الازهر و عضویت در گروه اخوان المسلمین بازداشت شده و در چهار بازداشتگاه و هفت زندان و دو مقر اطلاعاتی به مدت سه سال شکنجه شده است.

او همچنین گفت که دو برادر او نیز شکنجه شده و یکی از آن ها شش سال است که در زندان به سر می برد و دومی نیز 30 روز است که ناپدید شده و جان او در خطر است.

وکیل این شهروند مصری نیز از مقامات قضایی ترکیه خواست تا به سرعت علیه السیسی و مسئولان مصری از طریق اینترپول قرار بازداشت صادر کنند و در ادامه مدعی شد که موضوع موکلش حقو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاهی در ترکیه علیه «عبدالفتاح السیسی» اقامه دعوی کرد

دادگاهی در ترکیه علیه «عبدالفتاح السیسی» اقامه دعوی کرد