مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 13:052020-11-18سياسي

ترامپیست های ایرانی چه کسانی هستند؟!


اما آنچه قابل توجه است، شرمساری اصلاح طلبانی است که امروز خود را منتقد جدی ترامپ می دانند و از پیروزی بایدن به وجد آمده اند، اما خود با همین شیوه های ترامپیستی در سال 1388 در برابر اراده اکثریت ملت ایستادند و به قانون تمکین نکردند و کشور را به آتش زدند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، مهدی سعیدی، کارشناس مسائل سیاسی نوشت: اخبار نقل شده از فضای رقابت های انتخاباتی آمریکا برای مردم ایران و افکارعمومی آن آشنا به نظر می رسد! و بار دیگر حال و هوای انتخابات 1388 را در ذهن ها زنده کرده است.

کلام و مرام ترامپ و هوادارانش یادآور کلام و مرام سران فتنه و هواداران سبزپوش آنان در انتخابات ریاست جمهوری دهم در ایران است که هشت ماه کشور را درگیر فتنه ای عمیق کردند که جز خسارت محض برای کشور نداشت! این شباهت ابعاد مختلفی پیدا کرده است که توجه به آن خالی از لطف نیست! پیشاانتخابات از ماهها پیش از فرا رسیدن روز انتخابات، ترامپ و هودارانش سخن از احتمال تقلب در انتخابات را سر دادند.

آنان پیشاپیش خود را پیروز انتخابات معرفی کرده و مدعی شدند که حاضر به پذیرش نتیجه انتخابات در صورت شکست نخواهند بود! همزمان حجم گسترده ای از جوسازی را برای متهم کردن رقیب به تقلب در انتخابات آغاز نمودند که در طول ادوار انتخابات بی سابقه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپیست های ایرانی چه کسانی هستند؟!

ترامپیست های ایرانی چه کسانی هستند؟!