مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 12:452020-11-18فناوري

رفع مشکلات ارتباطی برخی از روستاهای مرودشت


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از باز شدن رومینگ اپراتور دوم برای اپراتور اول در 26 روستا و آبادی شهرستان مرودشت در راستای ارتقای کیفیت پوشش شبکه و اینترنت خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از باز شدن رومینگ اپراتور دوم برای اپراتور اول در 26 روستا و آبادی شهرستان مرودشت در راستای ارتقای کیفیت پوشش شبکه و اینترنت خبر داد.

مهرداد سهرابی چهارشنبه 28 آبان در این باره به خبرنگاران گفت: با اجرای سرویس رومینگ در 26 روستا و آبادی شهرستان مرودشت، مشترکانی که تنها دارای پوشش ایرانسل بودند از خدمات همراه اول نیز برخوردار شدند و مشکل آنتن دهی تلفن همراه در این مناطق تا حدود زیادی رفع شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس با بیان اینکه صحت رومینگ در این مناطق با اعزام و بررسی میدانی توسط کارشناسان اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تایید شده است، عنوان کرد: در بخش مرکزی شهرستان مرودشت، روستاها و آبادی های مقصودآباد مولا، گرم آباد، حسین آباد باصری، میان قلعه، مراگلو، بریانک، مقصود آباد، خیر آباد، سلطان ولایت، تاج آباد، ده چاشت، خلف طاحونه، امیدیه و قاسم آباد سارویی و مرغداری شهباز بازوبندی تحت پوشش رومینگ قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات ارتباطی برخی از روستاهای مرودشت

رفع مشکلات ارتباطی برخی از روستاهای مرودشت