مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 11:452020-11-18سياسي

با کارآفرینی برای آسیب دیدگان اجتماعی از بزهکار شدن آن ها جلوگیری کنیم


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در نشستی با کارآفرینان برتر کشور گفت: با کارآفرینی برای آسیب دیدگان اجتماعی از بزهکار شدن آن ها جلوگیری کنیم.

- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در نشستی با کارآفرینان برتر کشور گفت: با کارآفرینی برای آسیب دیدگان اجتماعی از بزهکار شدن آن ها جلوگیری کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، محمد باقر الفت در نشست با کارآفرینان برتر کشور با اشاره به این که با کمک یکدیگر باید با آسیب­ های اجتماعی مقابله کنیم، گفت: با مدیریت منابع و کارآفرینی برای آسیب دیدگان اجتماعی از بزهکار شدن و بازگشت به جرم آنان پیشگیری کنیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه افزود: با همکاری و مشارکت قوه قضاییه با نهادهای مردمی می توانیم یکی از اهداف قانون اساسی را که مشارکت بخش خصوصی و دولتی است محقق کنیم و با بهره برداری از این ظرفیت، بخشی از مشکلات اجتماعی و اقتصادی را برطرف کنیم.

وی افزود: سمن ها به دلیل اینکه موتور پیشران آنها درون زا است و پیش برنده حاکمیتی ندارند و با بهره مندی از سرمایه و توانایی شخصی و عموما با انگیزه های معنوی پا به میدان گذاشته اند می توانند دست توانمند و پای قدرتمندی برای حکومت باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کارآفرینی برای آسیب دیدگان اجتماعی از بزهکار شدن آن ها جلوگیری کنیم

با کارآفرینی برای آسیب دیدگان اجتماعی از بزهکار شدن آن ها جلوگیری کنیم