مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 11:452020-11-18ورزشي

احتمال شکایت حقوقی بازیکنان واترپلو از باشگاه پرسپولیس


بازیکن تیم واترپلوی پرسپولیس می گوید اگر پیگیری هایمان برای پرداخت مطالبات به نتیجه نرسد برخلاف میل باطنی از پرسپولیس شکایت خواهند کرد.

- بازیکن تیم واترپلوی پرسپولیس می گوید اگر پیگیری هایمان برای پرداخت مطالبات به نتیجه نرسد برخلاف میل باطنی از پرسپولیس شکایت خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم واترپلوی پرسپولیس در فصل قبل از رقابت های لیگ برتر به عنوان قهرمانی رسید، اما با این وجود این تیم هنوز مطالبات بازیکنان را پرداخت نکرده است.

فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو هم بارها این موضوع را پیگیری کرده اما هنوز هم بازیکنان موفق به دریافت ریالی از مطالبات خود نشده اند.

البته گفته می شود این تیم برای فصل آینده هم اعلام آمادگی کرده است که طبق قوانین فدراسیون تا تسویه کامل مبالغ قرارداد بازیکنان و پرداخت حق ورودی فدراسیون مجوز حضور این تیم در لیگ صادر نمی شود.

مطالبات تیم ملی واترپلو و شنا پرسپولیس در فصل قبل از رقابت های لیگ برتر حدود 500 میلیون تومان است که برای باشگاه پرسپولیس رقمی نیست اما مشخص نیست که چرا این تیم برای پرداختش امروز و فردا می کند.

سهیل رستمیان عضو تیم واترپلوی این باشگاه می گوید که اگر پیگیری ها به نتیجه نرسد برخلاف میل باطنی مجبور به شکایت از تیم پرسپولیس می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال شکایت حقوقی بازیکنان واترپلو از باشگاه پرسپولیس

احتمال شکایت حقوقی بازیکنان واترپلو از باشگاه پرسپولیس