مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 11:102020-11-18اقتصادي

4 فروشگاه عرضه کننده کود و سم غیر مجاز در دشتی پلمب شد


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتی از پلمب چهار واحد فروشگاه عرضه کود، سم و لوازم کشاورزی غیرمجاز در سطح شهرستان دشتی با حکم دادستانی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، داریوش رزمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای مستمر گشت های بازرسی و نظارت بر عرضه کالا و خدمات اظهار داشت: تعداد چهار واحد فروشگاهی که بصورت غیرمجاز در عرضه کود و سموم کشاورزی فعالیت داشتند با حکم دادستانی و پیگیری های اداره صمت شهرستان دشتی برخورد قانونی و پلمب شد.

رزمی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری 99 تا کنون 250 واحد صنفی مورد بارزسی قرار گرفته است که از همین رو تعداد 16 فقره پرونده تخلف صنفی در موارد مختلف نظیر گرانفروشی، عدم درج قیمت، نداشتن مجوز صنفی، تداخل صنفی و غیره تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتی گفت: در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده و به منظور علل کمبود اخیر سیمان، طی چندین بازدید از کارخانه سیمان مند دشتی جهت بررسی مسائل و مشکلات تولید و توزیع سیمان صورت گرفته که توانسته ایم بخشی از مشکلات روند توزیع سیمان بین عاملین شهرستان را جهت پخش در مراکز رضه خرده فروشی ها مرتفع و به روال عادی توزیع برگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 فروشگاه عرضه کننده کود و سم غیر مجاز در دشتی پلمب شد

4 فروشگاه عرضه کننده کود و سم غیر مجاز در دشتی پلمب شد