مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 10:002020-11-18سياسي

اعلام فراخوان مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای در البرز


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی البرز از برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای در این استان خبر داد.

- ایسنا/البرز معاون فرهنگی جهاددانشگاهی البرز از برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای در این استان خبر داد.

سعید قاسمی جیردهی گفت: مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای (3MT) بستری برای رشد و تقویت مهارت های ارتباطی، بیانی و ایده پردازی در دانشجویان و فرصتی برای برقراری ارتباط بین فضای دانشگاه، صنعت و جامعه و کاربردی کردن پژوهش ها و تحقیقات دانشجویی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: پنجمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی و با همکاری معاونت فرهنگی واحدهای سراسر کشور برگزار می شود و برگزیدگان مسابقات در استانها وارد مرحله نیمه نهایی و نهایی خواهند شد.

وی افزود: دانشجویان در مسابقات پایان نامه سه دقیقه ای در سه دقیقه به ارائه و تبیین پایان نامه خود می پردازند و ملاک امتیازدهی داوران، محتوای پایان نامه و نحوه ارائه آن است.

قاسمی جیردهی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات، فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی خواهند بود، اما اولویت ثبت نام با دانشجویانی است که پروپوزال خود را به ثبت رسانده و در حال تدوین پایان نامه خود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام فراخوان مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای در البرز

اعلام فراخوان مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای در البرز