مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 09:502020-11-18اقتصادي

احداث یک مجتمع رفاهی در محور تایباد – دوغارون الزامی است


با توجه به اینکه این شهرستان در فاصله 18 کیلومتری مرز دوغارون قرار گرفته و محل تردد روزانه بیش از هزار دستگاه خودروی ترانزیت است احداث یک مجموعه رفاهی و خدماتی در محور تایباد – دوغارون الزامی است.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو شورای اسلامی شهر تایباد گفت: با توجه به اینکه این شهرستان در فاصله 18 کیلومتری مرز دوغارون قرار گرفته و محل تردد روزانه بیش از هزار دستگاه خودروی ترانزیت است احداث یک مجموعه رفاهی و خدماتی در محور تایباد – دوغارون الزامی است.

شیراحمد جهانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مرزی بودن منطقه از یک طرف و تردد روزانه بالغ بر هزار دستگاه خودروی ترانزیت و مسافرکش ‍ های خصوصی در این محور از سوی دیگر می طلبد که زیرساخت ها برای رفاه رانندگان در این محور مهیا باشد.

وی ادامه داد: این اقدام نه تنها برای رفاه رانندگان و مسافران عبوری مناسب است بلکه زمینه را برای ایجاد اشتغال در این منطقه مرزی فراهم می کند، از طرفی شهرستان مرزی تایباد به عنوان یک دروازه ورودی به کشور هر چه امکانات رفاهی بیشتری داشته باشد برای جذب مسافر و خودروهای ترانزیت بهتر است.

جهانی توضیح داد: با توجه به امکانات کم که در کشور افغانستان موجود است، افراد بسیاری برای رفع حاجات خود به این شهرستان سفر کرده و کالاهای ضروری خود را تهیه می کنند اگر این مجتمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث یک مجتمع رفاهی در محور تایباد – دوغارون الزامی است

احداث یک مجتمع رفاهی در محور تایباد – دوغارون الزامی است