مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 09:402020-11-18سياسي

پیگیری نتیجه بخش/ وقتی شرایط بحرانی کمتر از نیم روز مدیریت می شود


چند روز پیش طی تماسی از سوی مسئول یکی از گروه های جهادی با خبرگزاری فارس، پیرامون درخواست رسیدگی و کمک یکی از مراکز نگهداری بیماران اعصاب و روان در دوکوهک از این گروه جهادی مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مرکز خصوصی که با 86 بیمار اعصاب و روان به فراموشی سپرده شده و با ابتلای 20 نفر از بیماران به یی شدن تعداد زیادی از کارکنان، روزهای سختی را تجربه می کند.

تا جایی که تنها دو سه نفر در این مرکز خدمت رسانی می کنند، رییس مرکز بدون در اختیار داشتن ماسک و گان، خود اقدام به آشپزی کرده و فضای مرکز را نظافت می کند.

بر اساس شنیده ها این مرکز پس از عدم توجه از سوی دستگاه های ذی ربط از گروه های جهادی طلب حمایت می کند و گروه منتظران ظهور هیئت محبین المهدی شیراز برای کمک رسانی به این مرکز در مرکز یاد شده که نامش نزد خبرگزاری محفوظ خواهد ماند، نیروهایش را مستقر می کند.

هادی فیروزآبادی، مسئول گروه جهادی منتظران ظهور هیئت محبین المهدی شیراز در این باره به فارس گفت: دو سه روز پیش بود که مدیر این مرکز طی تماسی تلفنی از وضعیت نامناسب این مرکز، عدم وجود تجهیزات بهداشتی و ضدعفونی، کمبود پرسنل و .

از ما درخواست کمک کرد و بنده با رفتن به مرکز و رویت شرایط 20 نفر از نیروهای گروه جهادی را جهت کمک در آن مرکز مستقر کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری نتیجه بخش/ وقتی شرایط بحرانی کمتر از نیم روز مدیریت می شود

پیگیری نتیجه بخش/ وقتی شرایط بحرانی کمتر از نیم روز مدیریت می شود