مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 09:252020-11-18سياسي

تامین معیشت اقشار کم درآمد مهم ترین دغدغه مجلس است


نماینده مردم شهرهای سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم ترین دغدغه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی معیشت مردم و مسائل اقتصادی است که برای حل این مشکلات تمام تلاش خود را بکار می گیریم.

- بهزاد رحیمی در گفت وگو خبرنگار فارس در بانه اظهار کرد: طرح تامین کالاهای اساسی افراد نیازمند یکی از طرح های است که برای کاهش مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در مجلس شورای اسلامی تصویب شده و برای تصویب نهایی به شورای نگهبان ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه پرداخت کمک معیشتی برای دهک های اول و دوم به صورت خرید کالاهای اساسی در فروشگاه های معتبر است، اظهار داشت: به چهار دهک پایین جامعه که حدود 60 میلیون نفر از جمعیت را شامل می شود.

وی خاطرنشان کرد: این کمک ها به تناسب کمک معیشتی پرداخت می شود و برای دهک های پایین به ازای هر نفر ماهانه 120 هزار تومان برای خرید کالاهای اساسی پرداخت می شود.

  اجرای طرح تامین کالای اساسی نیازمند 30 هزار میلیارد بودجه است رحیمی اضافه کرد:  اجرای طرح تامین کالاهای اساسی 30 هزار میلیارد بودجه نیاز دارد که در بودجه امسال ردیفی برای تامین این بودجه تعریف نشده، اما دولت موظف شده از فروش املاک مازاد این بودجه را تامین کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین معیشت اقشار کم درآمد مهم ترین دغدغه مجلس است

تامین معیشت اقشار کم درآمد مهم ترین دغدغه مجلس است