مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 09:002020-11-18اقتصادي

تامین خوراک واحد الفین پتروشیمی ایلام توسط پالایشگاه گاز ایلام


مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از ارسال سه محصول تولیدی این پالایشگاه به پتروشیمی ایلام و تامین خوراک این واحدخبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از ارسال سه محصول تولیدی این پالایشگاه به پتروشیمی ایلام و تامین خوراک این واحدخبر داد.

روح اله نوریان در گفت وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: عملیات پمپاژ و انتقال سه محصول گاز مایع خام، میعانات گازی و اتان تولیدی این پالایشگاه، با هدف تامین خوراک واحد الفین پتروشیمی ایلام، از اواسط آبان ماه سال جاری، از طریق خط لوله آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه از بدو راه اندازی این پالایشگاه بدلیل عدم راه اندازی واحد الفین پتروشیمی ایلام، امکان دریافت این محصولات از سوی آن مجتمع میسر نبود، افزود: خوشبختانه تلاش همکاران و پیگیری مسئولان در شرکت ملی گاز و پالایشگاه از سالهای گذشته تاکنون، برای تکمیل بخش مهمی از زنجیره ارزش گاز، در سال جهش تولید به ثمر رسید و ارسال این محصولات با ارزش، ضمن تاثیرات قابل توجه در شاخص های تولیدی و درآمدی شرکت پالایش گاز ایلام، کاهش آلایندگی های زیست محیطی را درپی خواهد شد.

مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام با اشاره به اینکه تاکنون میعانات گازی توسط تانکر به مبادی مصرف در کشور ارسال می شد، خاطر نشان کرد: در چند سال اخیر ضمن مصرف بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین خوراک واحد الفین پتروشیمی ایلام توسط پالایشگاه گاز ایلام

تامین خوراک واحد الفین پتروشیمی ایلام توسط پالایشگاه گاز ایلام