مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 08:352020-11-18سياسي

کتابخوانی اصل و اساس فعالیت های فرهنگی است


پیشرفت جوامع در نتیجه توجه به مقوله مطالعه و انس با کتاب محقق می شود و بی توجهی به این مهم عواقب جبران ناپذیری خواهد داشت.

- مهرستان - فرماندار مهرستان گفت: پیشرفت جوامع در نتیجه توجه به مقوله مطالعه و انس با کتاب محقق می شود و بی توجهی به این مهم عواقب جبران ناپذیری خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرفیع دهواری فرماندار مهرستان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با گرامیداشت هفته بسیج و هفته کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: زمانی که مدیری به خوبی کار می کند میگویند بسیجی وار عمل کرده است.

وی افزود: امروز خیلی از فرصت های توسعه و پیشرفت را داریم اما آن چیزی که باید به آن توجه کنیم تفکر بسیجی است که نه کمبود وقت و امکانات و نه بزرگی دشمن در امور خللی ایجاد نکند.

فرماندار مهرستان با اشاره بر اینکه کتابخوانی اصل و اساس فعالیت های فرهنگی است و بدون توجه به این امر موفقیتی در جامعه حاصل نمی شود، تصریح کرد: پیشرفت جوامع در نتیجه توجه به مقوله مطالعه و انس با کتاب محقق می شود و بی توجهی به این مهم عواقب جبران ناپذیری خواهد داشت.

دهواری گفت: مردم باید این روزها را جدی بگیرند و بدانند همه اقداماتی که در کشور برای مهار مقصرند و خستگی بر تن این عزیزان خواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخوانی اصل و اساس فعالیت های فرهنگی است

کتابخوانی اصل و اساس فعالیت های فرهنگی است