مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 08:252020-11-18ورزشي

رقابت حسن یزدانی با سایتیف برای حضور در فینال/ شکست عبدالله موحد در دور نخست!


در نظرخواهی محبوب ترین آزادکاران جهان که میان 16 کشتی گیر برگزار شد، حسن یزدانی با رای مردم و پس از برتری مقابل والنتین یوردانوف و طاها آکگلبه نیمه نهایی رسید.

- رقابت حسن یزدانی با سایتیف برای حضور در فینال/ شکست عبدالله موحد در دور نخست! در نظرخواهی محبوب ترین آزادکاران جهان که میان 16 کشتی گیر برگزار شد، حسن یزدانی با رای مردم و پس از برتری مقابل والنتین یوردانوف و طاها آکگلبه نیمه نهایی رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اتحادیه جهانی کشتی با قرار دادن 16 آزادکار نام آشنای کشتی جهان از علاقمندان به کشتی در سراسر جهان خواست آرای خود را اعلام کنند.

حسن یزدانی و عبدالله موحد نمایندگان ایران در بین 16 آزادکار مطرح جهان بودند اما موحد اسطوره کشتی ایران و دارنده 5 طلای جهان و یک طلای المپیک در همان دور نخست مقابل گنوپتریاشویلی سنگین وزن گرجستان که 3 طلای جهان و یک برنز المپیک را در کارنامه خود دارد بازنده شد، هر چند آوازه موحد بیشتر از پتراشویلی بود اما شناخت کمتر نسل جدید از افتخارآفرینی نسل های گذشته در این رای تاثیرگذاری زیادی داشت.

اما حسن یزدانی با دو طلای جهان و یک طلای المپیک در دور نخست با رای طرفداران کشتی برابر والنتین یوردانوف نابغه سبک وزن کشتی جهان که 8 طلای جهان و المپیک را در کارنامه خود دارد پیروز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت حسن یزدانی با سایتیف برای حضور در فینال/ شکست عبدالله موحد در دور نخست!

رقابت حسن یزدانی با سایتیف برای حضور در فینال/ شکست عبدالله موحد در دور نخست!