مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 08:202020-11-18پزشكي

توصیه هایی برای سلامت زنان در بحران کرونا


19 باعث شده تا بسیاری از نقش های مراقبتی که زنان انجام می دهند به دلیل تعطیلی مدارس و تغییر در برنامه مدارس، تعطیلی مهدکودک ها و مراکز مراقبت از کودکان و دورکاری افزایش یابد و زنان در معرض خطر جدی پرکاری و خستگی قرار گیرند.

- ایسنا/خراسان رضوی بیماری همه گیر کووید- 19 باعث شده تا بسیاری از نقش های مراقبتی که زنان انجام می دهند به دلیل تعطیلی مدارس و تغییر در برنامه مدارس، تعطیلی مهدکودک ها و مراکز مراقبت از کودکان و دورکاری افزایش یابد و زنان در معرض خطر جدی پرکاری و خستگی قرار گیرند.

به نقل از سایکولوژی نیوز، ادامه روند همه گیری کروناویروس، با عدم اطمینان ذاتی و تغییرات عمده در برنامه های روزمره و سبک کلی زندگی، همه افراد را در معرض خطر بیشتر اضطراب، استرس و یا افسردگی قرار داده است.

توجه به این نکته مهم است که احساس ترس، نگرانی، اضطراب، استرس و غم و اندوه پاسخی کاملا طبیعی برای مقابله با بیماری همه گیر است اما اقدامات زیادی می توان انجام داد تا از تاثیر منفی همه گیری در سلامتی جسمی و روانی کاسته شود.

زنان، دوسوم مراقبان در ایالات متحده و شامل مراقبان کودکان، افراد مسن و یا معلول هستند.

بسیاری از کارکنان اورژانس مانند پرستاران، مددکاران اجتماعی و سایر درمانگران، معلمان و کارکنان مراقبت از کودکان را زنان تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه هایی برای سلامت زنان در بحران کرونا

توصیه هایی برای سلامت زنان در بحران کرونا