مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 07:552020-11-18سياسي

تجهیز 6 نقطه قضایی البرز به طرح دادسری الکترونیکی


رییس کل دادگستری استان البرز، از تجهیز 6 نقطه قضایی البرز به طرح دادسری الکترونیکی خبر داد و گفت: با ایجاد زیرساخت ها و فضاهای اختصاصی در زندان های استان البرز این طرح در اوایل بهمن ماه سال گذشته وارد فاز اجرایی شد و 96 درصد از پرونده های زندانی دار استان مورد بررسی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، صبح امروز در نشست شورای راهبری دادرسی الکترونیکی که به ریاست رییس قوه قضاییه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، دادگستری کل استان البرز به دلیل کسب رتبه نخست در دادرسی الکترونیکی و تحقیق از زندانیان مورد تقدیر قرار گرفت.

حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری البرز، در این نشست با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده به منظور راه اندازی دادرسی الکترونیکی،گفت: دادگستری استان البرز از نخستین استان هایی است که با هدف کاستن از مشکلات موجود اقدام به راه اندازی دادرسی الکترونیکی و تحقیق از زندانیان به صورت ویدئو کنفرانس در کشور کرد.

وی افزود: بخشی از این مشکلات در کنار هزینه بالای اعزام زندانی از ندامتگاه ها، شامل کمبود مأمور اعزام و سرباز وظیفه و افزایش تجدید اوقات رسیدگی بود که منجر به ایده راه اندازی دادرسی الکترونیکی در استان البرز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 6 نقطه قضایی البرز به طرح دادسری الکترونیکی

تجهیز 6 نقطه قضایی البرز به طرح دادسری الکترونیکی