مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 07:402020-11-18فرهنگي

استعدادهایی که در «متنا» کشف می شود/ همکاری با شبکه کودک و نوجوان


مسئول مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی سازمان فضای مجازی بسیج درباره فعالیت های این مرکز در حوزه تولید بازی های ویدئویی و ساخت سریال و فیلم های انیمیشن سخن گفت.

- مهدی جعفری مسئول مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی سازمان فضای مجازی بسیج (متنا) درباره فعالیت های این مرکز به خبرنگار مهر بیان کرد: مرکز متنا یا مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب فضای مجازی بسیج است حوزه کاری ما تولیدات ویژه فضای مجازی است به صورت کاملاً تخصصی که با تمرکز بر بازی های ویدئویی و انیمیشن انجام می شود.

وی درباره حوزه انیمیشن سازی ادامه داد: انیمیشن های استاپ موشن یا موشن گرافیک و یا آثار کوتاه سریالی داریم، تولیدات دیگری همچون گزارش مردمی، کلیپ های کوتاه، آیتم های تصویری ویژه، نماهنگ، تیزر و… جزو دیگر ماموریت های ماست.

جعفری همچنین درباره عمر این مرکز اظهار کرد: تاکنون چهار سال از عمر فعالیت مرکز متنا می گذارد و در همین مدت در کشور گسترده شده است و 32 نمایندگی دارد و با استقبال از سراسر کشور مواجه شده است.

وی در ادامه با اشاره به مجموعه های مهمی که در فضای مجازی هم منتشر شده اند اشاره و بیان کرد: برخی از آثار ما مثل مجموعه این و اون یا ترامپت شاخص تر بوده اند که با استقبال هم مواجه شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعدادهایی که در «متنا» کشف می شود/ همکاری با شبکه کودک و نوجوان

استعدادهایی که در «متنا» کشف می شود/ همکاری با شبکه کودک و نوجوان