مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 06:502020-11-18بين الملل

ثبت رکورد جدیدی از مخالفت انگلیسی ها با بریگزیت در یک نظرسنجی


نتایج یک نظرسنجی نشان داد، رکورد جدیدی از اکثریت انگلیسی هایی که معتقد به اشتباه بودن ترک اتحادیه اروپا توسط کشورشان هستند، ثبت شده است.

- نتایج یک نظرسنجی نشان داد، رکورد جدیدی از اکثریت انگلیسی هایی که معتقد به اشتباه بودن ترک اتحادیه اروپا توسط کشورشان هستند، ثبت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از یاهونیوز، در یک نظرسنجی جدید یوگاو، اکثریت انگلیسی ها گفتند که معتقدند رای دادن به بریگزیت تصمیمی اشتباه بوده و حمایت از تصمیم برای ترک اتحادیه اروپا به کمترین میزان خود از زمان برگزاری رفراندوم مربوط به خروج از اتحادیه اروپا رسیده است.

شرکت کنندگان این نظرسنجی با این سوال روبرو شدند که با نگاه به گذشته آیا فکر می کنید رای دادن بریتانیایی ها به ترک اتحادیه اروپا درست بوده یا غلط؟ بیش از نیمی از پاسخگویان معادل 51 درصد گزینه غلط را انتخاب کردند در حالی که 38 درصد گزینه درست را انتخاب کردند و 11 درصد هم گزینه نمی دانم را انتخاب کردند.

با کنار گذاشتن انتخاب کنندگان گزینه نمی دانم 57 درصد گفته اند که این تصمیم غلط بوده و 43 درصد آن را درست خوانده اند.

این بالاترین میزان رای دادن به غلط بودن این تصمیم است که تاکنون نظرسنجی های یوگاو ثبت کرده و همچنین بیشترین میزان برتری حامیان باقی ماندن در اتحادیه اروپا بر حامیان خروج انگلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت رکورد جدیدی از مخالفت انگلیسی ها با بریگزیت در یک نظرسنجی

ثبت رکورد جدیدی از مخالفت انگلیسی ها با بریگزیت در یک نظرسنجی