مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 06:502020-11-18ورزشي

امیدواری آزادکاران روسیه به حضور در جام جهانی صربستان


با لغو رقابتهای جهانی 2020 صربستان و تغییر نحوه برگزاری آن به جام جهانی، متولیان تیم کشتی آزاد روسیه همچنان به حضور در این پیکارها امیدوار هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتصمیم به لغو رقابت های جهانی 2020 صربستان گرفت، قرار شد تا مسابقاتی در قالب جام جهانی و بصورت انفرادی در همان تاریخ به میزبانی بلگراد صربستان برگزار شود.

البته تیم های آمریکا، ژاپن، کانادا، قزاقستان، کوبا از همان ابتدا با انصراف از حضور در هرگونه مسابقات در این مقطع زمانی، تکلیف خود را روشن کردند، اما روس ها همچنان اصرار زیادی بر حضور در این مسابقات دارند.

در همین راستا جامبولات تدیف سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه در گفتگو با یک سایت روسی اعلام کرد هر چند رقابت های جهانی تغییر شکل و فرم در برگزاری داده اما برای کشتی گیران ما تا قبل از حضور در المپیک، هر استارتی در مصاف با حریفان، مهم و سازنده است وی در درباره نحوه آماده شدن تیم جهت شرکت در رقابت های جام جهانی 2020 صربستان گفت: ما به تازگی یک اردوی تمرینی را با این فکر که مسابقات قهرمانی جهان برگزار می شود به پایان رساندیم.

در همان زمان فهمیدیم که بسیاری از کشورها در حال انصراف هستند و شرایط طوری شد که به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا رقابت های جهانی لغو و مسابقات جام جهانی جایگزین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری آزادکاران روسیه به حضور در جام جهانی صربستان

امیدواری آزادکاران روسیه به حضور در جام جهانی صربستان