مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 آبان 1399 ساعت 06:352020-11-18سياسي

ستایش از همکار ساواک و همراه منافقین در شبکه چهار!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه دوشنبه 26 آبان شب هنر به محمدعلی سپانلو اختصاص داشت.

این برنامه درحالی سراسر به تمجید و ستایش از سپانلو محدود شد که این فرد، - شبکه چهار سیما در برنامه هنری خودش، به ستایش از شاعری پرداخت که بیش از شعرش به خاطر فعالیت های سیاسی ناسالمش مشهور است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برنامه دوشنبه 26 آبان شب هنر به محمدعلی سپانلو اختصاص داشت.

این برنامه درحالی سراسر به تمجید و ستایش از سپانلو محدود شد که این فرد، با جریان های بدنام و بدسابقه تاریخ معاصر کشورمان درتعامل بود.

هما ناطق (پژوهشگر تاریخ) که سال 1394 در خارج از کشور مُرد، در گفت وگویی با نشریه اندیشه پویا از همکاری محمدعلی سپانلو با ساواک پرده برداشته و گفته بود: کتاب اولم از ماست که برماست راجع به جنگ های ایران و روسیه را چاپ کردم.

شروع کردند به فحش دادن در روزنامه های کیهان و اطلاعات که خانم ناطق آیا دفاع از میهن وطن فروشی است؟ تو میهن پرست نیستی؟ این ها را ساواک ننوشت، محمدعلی سپانلو با اسم مستعار چالود مظفر نوشت.

تمام این فحش ها را شاعر و مورخ نوشتند نه ساواک.

سپانلو نوشت این آدم بی شرفی است که به عباس میرزا نایب السلطنه توهین کرده و چرا او را استخدام می کنید؟ هفت هشت مقاله پشت سر هم علیه من نوشتند و گفتند که او را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستایش از همکار ساواک و همراه منافقین در شبکه چهار!

ستایش از همکار ساواک و همراه منافقین در شبکه چهار!