مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 23:152020-11-17بين الملل

گفت وگوی تلفنی ماس و اشکنازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هایکو ماس وزیر خارجه آلمان روز سه شنبه تلفنی با گابی اشکنازی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت وگو کرد.

ماس در این گفت وگوی تلفنی گفت: - وزیر خارجه آلمان روز سه شنبه با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت وگو و از آغاز هماهنگی امنیتی میان تشکیلات خودگردان فلسطین و این رژیم استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، هایکو ماس وزیر خارجه آلمان روز سه شنبه تلفنی با گابی اشکنازی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت وگو کرد.

ماس در این گفت وگوی تلفنی گفت: از سر گرفته شدن هماهنگی امنیتی میان فلسطینیان و اسراییل بهترین اخبار درباره روند صلح خاورمیانه است که ما در این مدت شنیده ایم.

تشکیلات خودگردان فلسطین روز سه شنبه اعلام کرد که هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی را از سر می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، بیش از شش ماه بود که تشکیلات خودگردان فلسطین هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی را به حالت تعلیق در آورده بود.

شبکه خبری الجزیره نیز اعلام کرد که نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرده تل آویو طی سندی متعهد شده که به توافقات با این تشکیلات پایبند خواهد بود و به همین دلیل ارتباط با تل آویو از سر گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی تلفنی ماس و اشکنازی

گفت وگوی تلفنی ماس و اشکنازی