مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 21:102020-11-17ورزشي

پیراهن تیم فوتسال فردوس قم رونمایی شد


پیراهن تیم فوتسال فردوس قم برای دوره جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با حضور مسوولان ورزش قم رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در شرایطی که هنوز زمان دقیق شروع بازی های فصل 1399 لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور مشخص نشده اما تیم فوتسال فردوس قم که یکی از 14 تیم حاضر در بیست و دومین دوره این بازی ها محسوب می شود از پیراهن فصل جدید خود رونمایی کرد.

این اتفاق امروز با حضور رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، قدرت الله باقری سرپرست هیات فوتبال و اعضای هیات مدیره تیم فوتسال فردوس در جمع اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم رخ داد و فردوسی ها پیراهن جدید خود را برای لیگ 99 تحویل گرفتند.

  فردوس یکی از تیم های جوان لیگ برتر فوتسال است در ابتدای این مراسم رسول قلی زاده مدیر عامل تیم فوتسال فردوس قم راجع به نحوه تشکیل و آماده سازی این تیم برای دوره جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور گفت: فردوس یکی از تیم های جوان لیگ برتر فوتسال است که با میانگین سنی 23 سال در این دوره به میدان می رود.

وی با قدردانی از اعضای کادر فنی این تیم، ادامه داد: با وجود اینکه بازیکنان ما شرایط سنی پایینی دارند اما می بینم که بسیار با انگیزه تر از سال های قبل کار می کنند و امیدوارم که در دوره جدید لیگ برتر فوتسال با حمایت مدیریت ورزش دوست م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیراهن تیم فوتسال فردوس قم رونمایی شد

پیراهن تیم فوتسال فردوس قم رونمایی شد