مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 18:302020-11-17سياسي

مشاور وزیر اطلاعات: نباید اجازه داد از فرهنگ، سنگری علیه نظام ساخته شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی در نشستی با چند تن از مدیران و فعالان فرهنگی، نکاتی را در آسیب شناسی مدیریت فرهنگی در استان بیان کرد و فرهنگ را نخ تسبیح فعالیت ها و تحولات کشور عنوان و اظهار کرد: هر مجموعه ای اگر فرهنگ را حفظ نکند، به سقوط کشیده می شود، بنابراین نباید اجازه داد از فرهنگ سنگری علیه نظام ساخته شود.

  وی در ابتدا با اشاره به اظهارات محرمانه یکی از فرماندهان ارتش اسراییل درباره قدرت موشکی ایران گفت: این چهره نظامی صهیونیست می گوید در حال حاضر ایرانی ها هر نقطه استراتژیکی را که در اسراییل بخواهند، می توانند مورد هدف قرار داده و به اسراییل، خسارات غیرقابل جبرانی وارد کنند.

  مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی با اشاره به سخنان یکی دیگر از مسؤولان بلندپایه امنیتی اسراییل بیان کرد: این مقام اسراییلی 10 سال قبل گفته است که اگر آمریکا هم برای حمله به ایران چراغ سبز بدهد، حمله به ایران دیوانگی است چرا که در صورت این حمله 150 هزار موشک فقط از بیروت به سمت ما شلیک می شود.

مشاور وزیر اطلاعات با اشاره به اذعان مقامات آمریکایی در شکست استراتژی تحریمی علیه ایران و مقاومت اقتصاد ایران، عنوان کرد: بخشی از آمریکایی ها بعد از شکست ترامپ در انتخابات، نقش ایران را در این شکست پررنگ می بینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور وزیر اطلاعات: نباید اجازه داد از فرهنگ، سنگری علیه نظام ساخته شود

مشاور وزیر اطلاعات: نباید اجازه داد از فرهنگ، سنگری علیه نظام ساخته شود