مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 17:052020-11-17پزشكي

دادستانی با شرکت های متخلف در مبارزه با کرونا برخورد جدی کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک در نامه ای به قاسمی، دادستان اراک با اشاره به کارشکنی برخی دستگاه ها و شرکت های تولیدی در مقابله با بیماری کرونا، - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک در نامه ای به قاسمی، دادستان اراک با اشاره به کارشکنی برخی دستگاه ها و شرکت های تولیدی در مقابله با بیماری کرونا، خواستار برخورد جدی دادستانی با متخلفان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک در نامه ای به قاسمی، دادستان اراک با اشاره به کارشکنی برخی دستگاه ها و شرکت های تولیدی در مقابله با بیماری کرونا، خواستار برخورد جدی دادستانی با متخلفان شد.

در این نامه آمده است: متاسفانه آمار ها و مقالات علمی نشان می دهند که در ماه های آینده روز های بسیار سختی از لحاظ گسترش ویروس و افزایش شمار مبتلایان و جان باختگان در پیش داریم و این موضوع لزوم یاری رساندن تمام دستگاه های اجرایی به متولیان امر سلامت را نشان می دهد.

اما مطابق برخی شنیده ها، مطلع شدیم که متاسفانه برخی از این دستگاه ها نه تنها به وظایف قانونی خود در قبال این مسئله حیاتی عمل نکرده، بلکه به دنبال سودجویی های غیرمنصفانه و نابحق نیز هستند که در اینجا دو مورد را ذکر می کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستانی با شرکت های متخلف در مبارزه با کرونا برخورد جدی کند

دادستانی با شرکت های متخلف در مبارزه با کرونا برخورد جدی کند