مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 16:452020-11-17فرهنگي

انتشار تولیدات حوزه کتابخوانی نباید محدود به قشر خاصی باشد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان گفت: تولیدات در حوزه کتابخوانی باید در سطح گسترده نشر داده شود و محدود به گروه یا قشر خاصی نباشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرگزار نمی شود.

وی ادامه داد: در شرایط موجود بالغ بر 130 برنامه حول محور برنامه های هفته کتاب توسط دستگاه های مربوطه به ستاد برگزاری هفته کتاب ارائه شده است.

علیزاده با بیان این مطلب که امیدواریم امسال بتوانیم نمایشگاه مجازی کتاب را برگزار کنیم، بیان داشت: در استان کرمان فعالیت های خوبی توسط کانون های مساجد استان برگزار می شود که یکی از حرکت های ارزشمند، طرح فهما (فرهنگ و هنر مساجد ایران) است که موجب افزایش انگیزه و رقابت سالم کانون های مساجد استان شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه کتاب، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب یک الگوی خوب برای ترویج فرهنگ مطالعه است چرا که با افزایش سطح مطالعه شاهد کاهش آسیب ها در جامعه خواهیم بود.

وی با بیان این مطلب که کانون های مساجد پایگاه های مهم و ارزشمندی در سطح استان هستند، اظهار کرد: دغدغه اولیه ما این است که مطالعه جزو زندگی مردم باشد از طرف دیگر وجود کتابخانه های کانون های مساجد در استان می تواند بخشی از این دغدغه ها را پاسخگو باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار تولیدات حوزه کتابخوانی نباید محدود به قشر خاصی باشد

انتشار تولیدات حوزه کتابخوانی نباید محدود به قشر خاصی باشد