مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 16:252020-11-17سياسي

آمریکایی ها نقش ایران را در شکست ترامپ در انتخابات پررنگ می بینند


مشاور وزیر و مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی در نشست با مدیران فرهنگی استان، فرهنگ را نخ تسبیح فعالیت ها و تحولات کشور عنوان و تاکید کرد: هر مجموعه ای اگر فرهنگ را حفظ نکند، - ایسنا/خراسان رضوی مشاور وزیر و مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی در نشست با مدیران فرهنگی استان، فرهنگ را نخ تسبیح فعالیت ها و تحولات کشور عنوان و تاکید کرد: هر مجموعه ای اگر فرهنگ را حفظ نکند، به سقوط کشیده می شود؛ لذا نباید اجازه داد از فرهنگ سنگری علیه نظام ساخته شود.

در ابتدای این جلسه چند تن از مدیران و فعالان فرهنگی دیدگاه ها و مطالبات خود را مطرح کردند و در ادامه مدیر کل اطلاعات استان ضمن پاسخگویی درباره این موارد، نکاتی را در آسیب شناسی مدیریت فرهنگی در استان بیان کرد.

این مقام امنیتی در ابتدا با اشاره به اظهارات محرمانه یکی از فرماندهان ارتش اسراییل درباره قدرت موشکی ایران گفت: این چهره نظامی صهیونیست می گوید در حال حاضر ایرانی ها هر نقطه استراتژیکی را که در اسراییل بخواهند، می توانند مورد هدف قرار داده و به اسراییل خسارات غیرقابل جبرانی وارد کنند.

وی همچنین با اشاره به سخنان یکی دیگر از مسئولان بلندپایه امنیتی اسراییل گفت: این مقام اسراییلی 10 سال قبل گفته است که اگر آمریکا هم برای حمله به ایران چراغ سبز بدهد، حمله به ایران دیوانگی است چرا که در صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها نقش ایران را در شکست ترامپ در انتخابات پررنگ می بینند

آمریکایی ها نقش ایران را در شکست ترامپ در انتخابات پررنگ می بینند