مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 14:512020-11-17سياسي

4 طرح پژوهشی استان سمنان به سرانجام رسید


مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان با بیان اینکه عملکرد آموزش و پژوهش در سال جاری مثبت ارزیابی می شود، از به سرانجام رساندن چهار طرح پژوهشی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین عصر امروز در جلسه کمیته آموزش در سالن کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: آموزش، انگیزشبخش و ارتقادهنده منابع انسانی در سازمان است.

وی افزود: نظر به محدودیت های موجود و عدم امکان برگزاری دوره ها به صورت حضوری فضای مجازی در این زمینه بسیار راهگشا بوده و توسعه و بهینه ساختن این امر در اولویت است.

مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان با بیان اینکه عملکرد آموزش و پژوهش در سال جاری مثبت ارزیابی می شود، تصریح کرد: به سرانجام رساندن چهار طرح پژوهشی و تلاش در جهت اجرایی کردن کاربست های تحقیقات انجام شده توسط دستگاه های اجرایی ازجمله این اقدامات است.

سعدالدین با بیان اینکه فرهنگ پژوهش در استانداری سمنان در اولویت قرار گیرد، گفت: دفاتر ستادی و فرمانداری های تابعه با ارائه پیشنهادات سازنده و ارائه محتوای آموزش تخصصی به ارتقای آموزش یاری رسانند.

وی اضافه کرد: نخستین جلسه شورای پژوهش برگزار و در این شورا سعی شده است که پژوهش های موردنظر استانداری، بررسی و تعیین شود و تلاش های لازم صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 طرح پژوهشی استان سمنان به سرانجام رسید

4 طرح پژوهشی استان سمنان به سرانجام رسید