مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 13:252020-11-17اقتصادي

موانع صادرات و تجارت با کشورهای همسایه شمالی برطرف شود


موانع و چالش های پیش روی صادرات و تجارت استان گلستان با کشورهای همسایه شمالی، آسیای میانه و آوراسیاباید برطرف شود تا شاهد گشایش های جدید تجاری باشیم.

- گرگان- معاون وزیر صمت اظهار کرد: موانع و چالش های پیش روی صادرات و تجارت استان گلستان با کشورهای همسایه شمالی، آسیای میانه و آوراسیاباید برطرف شود تا شاهد گشایش های جدید تجاری باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن حسین زاده عصر سه شنبه در مراسم آغاز به کار هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نوآوریدر صنعت ساختمانی و صنایع وابسته به لحاظ کیفی سازی و تنوع تولیدات یک ضرورت غیر قابل انکار است.

وی افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت در یک رویکرد جامع برای توسعه صنعتی کشور و تثبیت بازارهای صادراتی، ارتقای بهره وری در بخش های مختلف صنعتی را همسو با ظرفیت های صادراتی کشورهای همسایه را مورد توجه و در دستور کار قرار داده است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ادامه داد: با انتقال دانش فنی در بخش های مختلف تولید و با تکیه بر توان شرکت های فناور داخلی و همچنین ارائه مناسب آخرین محصولات در قالب ظرفیت های نمایشگاهی کشور، می توانیم همکارهای مشارکتی و البته سازنده ای با کشورهای همسایه، به ویژه کشورهای همسایه شمالی و CIS با زیرساخت های صادراتی بنادر و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع صادرات و تجارت با کشورهای همسایه شمالی برطرف شود

موانع صادرات و تجارت با کشورهای همسایه شمالی برطرف شود