مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 13:252020-11-17اقتصادي

پرداخت 3 هزار و 450 فقره تسهیلات با اولویت اشتغال و حمایت از تولید


مسؤول صندوق های قرض الحسنه بسیج سازندگی لرستان گفت: تاکنون سه هزار و 450 مورد تسهیلات با اولویت اشتغال و حمایت از تولید توسط صندوق های قرض الحسنه بسیج به اعضای این صندوق ها پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، امین صدری عصر امروز در دیدار با مدیران و معاونان بانک انصار در استان لرستان، اظهار داشت: در استان 552 صندوق قرض الحسنه محله محور مردم یار با مبلغ 13 میلیارد تومان آورده مردمی که شامل 6 میلیارد و نیم موجودی و 6 میلیارد و نیم تسهیلات ارائه شده توسط صندوق های قرض الحسنه به مردم است، راه اندازی شده که ظرفیتی مهم برای رونق تولید و اشتغال استان است.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در حال تبدیل صندوق های قرض الحسنه به تعاونی هستیم.

مسؤول صندوق های قرض الحسنه بسیج سازندگی لرستان با تاکید بر ضرورت تقویت همکاری بانک های عامل با صندوق های قرض الحسنه، گفت: این تعامل می تواند بستر رونق اشتغال و تولید شود.

صدری با تاکید بر ضرورت تسهیل در رائه تسهیلات این صندوق ها، گفت: لازم است تسهیلات تشویقی در اختیار صندوق های قرض الحسنه بسیج قرار گیرد.

وی افزود: همچنین لازم است که برای تسهیل شرایط پرداخت تسهیلات به متقاضیان پذیرش ضامن از هر نقطه استان برای وام گیرنده قابل قبول باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 3 هزار و 450 فقره تسهیلات با اولویت اشتغال و حمایت از تولید

پرداخت 3 هزار و 450 فقره تسهیلات با اولویت اشتغال و حمایت از تولید