مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 12:402020-11-17اقتصادي

برگزاری نمایشگاه های تخصصی صادرات محور در شرایط محدودیت های کرونایی


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران گفت: تلاش های منسجم و موثری برای برگزاری نمایشگاه های تخصصی صادرات محور در شرایط محدودیت های کرونایی در کشور صورت می گیرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، بهمن حسین زاده بعد از ظهر امروز در مراسم آغاز به کار هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان گلستان اظهار کرد: اهمیت روز افزون نوآوری ها در صنعت ساختمانی و صنایع وابسته به لحاظ کیفی سازی و تنوع تولیدات، امروز یک ضرورت غیرقابل انکار است.

وی با یادآوری فرصت های صادراتی انواع محصولات با کیفیت صنعت ساختمانی کشور به ویژه در سال های اخیر گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت در یک رویکرد جامع برای توسعه صنعتی کشور و تثبیت بازارهای صادراتی، ارتقای بهره وری در بخش های مختلف صنعتی را همسو با ظرفیت های صادراتی کشورهای همسایه را مورد توجه و در دستور کار قرار داده است.

حسین زاده اظهار داشت: همه سیاست گذاری های موجود با اولویت بهبود کیفیت تولیدات و در جهت تامین بازار های داخلی و با نگاه به فرصت های جدید صادراتی در حال انجام بوده و البته بخش خصوصی به عنوان عامل تعیین کننده در این بازار نقش پررنگی دارد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی افزود: با انتقال دانش فنی در بخش های مختلف تولید و با تکیه بر توان شرکت های فناور داخلی و همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه های تخصصی صادرات محور در شرایط محدودیت های کرونایی

برگزاری نمایشگاه های تخصصی صادرات محور در شرایط محدودیت های کرونایی