مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 12:202020-11-17اجتماعي

284 دانش آموز فریدونکناری از داشتن گوشی و تبلت محروم هستند


مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار از راه اندازی پویش مردمی خرید تبلت و گوشی دانش آموزی خبر داد و گفت: همچنان 284 دانش آموز در انتظار تحویل تبلت و گوشی هوشمند هستند.

- سید عظیم اسماعیل زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: 216 دستگاه گوشی هوشمند و تبلت به ارزش 432 میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند شهرستان فریدونکنار اهدا شد.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار با اشاره به راه اندازی پویش مردمی خرید گوشی و تبلت دانش آموزی در این شهرستان اظهار کرد: تعداد 86 گوشی تلفن و تبلت در راستای ایجاد همدلی و استمرار فرآیند یادگیری، توسط خیران نیک اندیش، همکاران فرهنگی و مرکز نیکوکاری یاران مهربان، تهیه و در اختیار مدیران مدارس برای تحویل به دانش آموزان نیازمند قرار گرفت.

وی در تکمیل این خبر تصریح کرد: جمعی ازهمکاران اداری آموزش و پرورش فریدونکنار نیز در اقدامی خداپسندانه با راه اندازی یک پویش، بخشی از حقوق خود را جهت تهیه تبلت ویژه دانش آموزان کم توان مالی اختصاص دادند.

اسماعیل زاده در همین خصوص افزود: با مبالغ جمع آوری شده 3 تبلت متناسب با نیازهای دانش آموزان تهیه و به افراد نیازمند اهدا شد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان فریدونکنار خاطرنشان کرد :130 وام 2 میلیون تومانی نیز جهت تهیه تبلت و گوشی هوشمند در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

284 دانش آموز فریدونکناری از داشتن گوشی و تبلت محروم هستند

284 دانش آموز فریدونکناری از داشتن گوشی و تبلت محروم هستند