مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 12:152020-11-17اجتماعي

تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمولان پذیرش شده در دانشگاه ها


رییس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی از تسهیلات ویژه تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمولان پذیرش شده در دانشگاه‌ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به تأخیر در برگزاری کنکور سراسری دانشگاه‌ها و اعلام نتایج بعد از شروع سال تحصیلی جدید به علت شیوع ویروس کرونا و کاهش نگرانی مشمولان و خانواده‌های آنان؛ سردار مهری رییس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی تسهیلات تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمولان پذیرش شده در دانشگاه‌های سال 99 را تشریح کرد.

وی افزود: تمامی مشمولان دیپلم فارغ التحصیل نیمه اول سال 98 که تا پایان شهریور ماه سال 99 مهلت معرفی و در زمان تعیین شده برگ اعزام به خدمت داشته‌اند و در مقاطع کاردانی و بالاتر در دانشگاه‌ها پذیرفته شده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+10 تاریخ اعزام به خدمت خود را تا سوم اسفند ماه سال 99 تمدید کنند.

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا افزود: مشمولان دیپلم فارغ التحصیل نیمه اول سال 98 که تا پایان شهریور ماه سال 99 مهلت معرفی داشته‌اند و در زمان تعیین شده برگ اعزام به خدمت دریافت نکرده‌اند و در مقاطع کاردانی و بالاتر در دانشگاه‌ها نیم سال اول تحصیلی (مهر ماه) پذیرفته شده‌اند می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمولان پذیرش شده در دانشگاه ها

تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمولان پذیرش شده در دانشگاه ها