مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 12:002020-11-17اقتصادي

عارضه یابی و فعالسازی 500 طرح راکد صنعتی در کمیته پایش شرکت شهرکهای صنعتی تهران


مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران اعلام کرد: 500 طرح نیمه تمام صنعتی راکد (نصب سوله تا مرحله نصب ماشین آلات) تا پایان سال توسط کمیته پایش مرکب از دستگاه های مرتبط استانی و با حضور سرمایه گذاران، - مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران اعلام کرد: 500 طرح نیمه تمام صنعتی راکد (نصب سوله تا مرحله نصب ماشین آلات) تا پایان سال توسط کمیته پایش مرکب از دستگاه های مرتبط استانی و با حضور سرمایه گذاران، عارضه یابی و فعالسازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شاتا، صابر پرنیان از برگزاری اولین جلسه کارگروه تعیین تکلیف طرح های راکد در قالب کمیته پایش خبر داد و افزود: در این کمیته تعداد 20 طرح راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان مورد بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در راستای عملیاتی نمودن ابلاغیه استانداری تهران کمیته پایش طرح های راکد با حضور نمایندگان استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت ، خانه صنعت، معدن و تجارت ، شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران و سرمایه گذاران طرح های صنعتی برگزار شد.

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران با تاکید بر ضرورت حمایت از سرمایه گذاری های صورت گرفته در حوزه صنایع کوچک در محدوده شهرک ها و نواحی صنعتی تصریح کرد: کمیته پایش طرح های راکد بر اساس سیاست های اقتصاد مقاومتی و در راستای حمایت از صنعتگران و حمایت از ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عارضه یابی و فعالسازی 500 طرح راکد صنعتی در کمیته پایش شرکت شهرکهای صنعتی تهران

عارضه یابی و فعالسازی 500 طرح راکد صنعتی در کمیته پایش شرکت شهرکهای صنعتی تهران