مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 11:552020-11-17پزشكي

ابتلای 2500 نفر در علوم پزشکی به کرونا/ تجلیل از زحمات کادر درمان همدان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با تجلیل از زحمات کادر درمان در روزهای کرونایی گفت: 2 هزار و 500 همکار دانشگاه علوم پزشکی همدان به کرونا مبتلا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز مراسم تجلیل از کادر درمان استان همدان با حضور استاندار و رییس دانشگاه و جمعی از مسئولان نمایندگان کادر درمان برگزار شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ضمن خیر مقدم به منتخبان بیمارستان های سراسر استان اظهار کرد: 95 نفر از کادر درمان استان برای تجلیل انتخاب شدند که 11 نفر آنان به صورت حضوری و بقیه به صورت مکتوب مورد تشویق کتبی استاندار همدان قرار می گیرند.

رشید حیدری مقدم با بیان اینکه تاکنون 8 هزار و 237 نفر مورد مثبت شد کادر درمان تمام تلاش خود را به کار بستند تا برای نجات بیمار تلاش کنند و مرهمی بر دردهای آنان باشند.

فریبا کرامت از تلاش شبانه روزی کادر پرستاری که در تماس نزدیک با بیماران هستند قدردانی کرد و گفت: کارکنان حوزه سلامت دچار خستگی روحی و جسمی شدند و به حمایت جسمی و روحی نیاز دارند و امید می رود با پروتکلهای هیات دولت و اجرای مناسب این موارد کارکنان حوزه سلامت نفس بکشند.

وی با تشکر از فعالیت شبانه روزی و خدمات پرستاران، کمک بهیاران و نگهبانان تا رده های بالای بیمارستانها که پزشکان هستند، تاکید کرد که وظیفه پزشکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای 2500 نفر در علوم پزشکی به کرونا/ تجلیل از زحمات کادر درمان همدان

ابتلای 2500 نفر در علوم پزشکی به کرونا/ تجلیل از زحمات کادر درمان همدان