مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 11:352020-11-17اجتماعي

نقش بازیهای رایانه ای در پر کردن خلاء های آموزشی و تربیتی


معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در شرایطی که امکان انجام فعالیت های گروهی، حضوری و میدانی وجود ندارد بازی های رایانه ای می تواند نقش مهمی برای پرکردن خلاءهای آموزشی و تربیتی داشته باشد تاکید کرد: - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در شرایطی که امکان انجام فعالیت های گروهی، حضوری و میدانی وجود ندارد بازی های رایانه ای می تواند نقش مهمی برای پرکردن خلاءهای آموزشی و تربیتی داشته باشد تاکید کرد: امروز به بازی های رایانه ای به عنوان یک بازی صرف نگاه نمی شود؛ بلکه ابزاری برای تربیت هم هست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کاظمی در آیین افتتاحیه مدرسه بازی سازان فردا با بیان اینکه این اقدام یکی از زیربنایی ترین اقدام های بنیاد ملی بازی های رایانه ای است گفت: بهترین جا برای سرمایه گذاری، نظام تعلیم و تربیت است.

وی افزود: بازی های رایانه ای از دومنظر ارتباط با تکنولوژی روز دنیا و همچنین جذابیت هایی که برای بچه ها دارد و نقشی که می تواند در تربیت ایفا کند می تواند نقشی به مراتب اثرگذارتر از یک محتوای علمی داشته باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد که امروز به بازی های رایاانه ای به عنوان یک بازی صرف نگاه نمی شود؛ بلکه ابزاری برای تربیت هم هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بازیهای رایانه ای در پر کردن خلاء های آموزشی و تربیتی

نقش بازیهای رایانه ای در پر کردن خلاء های آموزشی و تربیتی