مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 11:002020-11-17اقتصادي

در دست اجرا بودن 560 کیلومتر باند دوم راه های خراسان جنوبی


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان اینکه راه های دوبانده استان به 661 کیلومتر رسیده است، گفت: 560 کیلومتر باند دوم دیگر در دست اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید داعی صبح سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: در بحث تصادفات سه عامل انسان، جاده و وسیله نقلیه دخالت دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بیان کرد: ما در اداره کل راه و شهرسازی بر روی عامل جاده فعالیت های خود را متمرکز کرده و تلاش می کنیم با افزایش ایمنی جاده ها از طریق ارتقا آن به آزادراه و یا باند دوم در کاهش تصادفات نقش آفرین باشیم.

داعی با اشاره به اینکه در خراسان جنوبی حدود 17 هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی، دوبانده، آسفالته و روستایی و … داریم، گفت: مجموع راه های اصلی، فرعی و دوبانده خراسان جنوبی به پنج هزار و 600 کیلومتر می رسد.

وی با بیان اینکه 661 کیلومتر از راه های خراسان جنوبی باند دوم بوده و تبدیل به بزرگراه شده اند، اظهار کرد: دو سال قبل حدود 500 کیلومتر باند دوم نیاز داشتیم تا به متوسط کشوری برسیم که با پیگیری های صورت گرفته هم اکنون 560 کیلومتر باند دوم را در دست اجرا داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پروژه ایجاد باندهای دوم خراسان جنوبی حدود 43 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بیان کرد: اگر این پروژه ها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دست اجرا بودن 560 کیلومتر باند دوم راه های خراسان جنوبی

در دست اجرا بودن 560 کیلومتر باند دوم راه های خراسان جنوبی