مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 آبان 1399 ساعت 10:552020-11-17اجتماعي

گرمخانه ملایر؛ سرپناهی امن برای افراد بی خانمان


شهردار ملایر از آغاز فعالیت گرمخانه شهرداری خبر داد و گفت: این مکان، سرپناهی است که افراد بی خانمان در شب های سرد اواخر پاییز و زمستان و اوایل بهار برای در امان ماندن از سرما به این محل پناه می آورند.

- ایسنا/همدان شهردار ملایر از آغاز فعالیت گرمخانه شهرداری خبر داد و گفت: این مکان، سرپناهی است که افراد بی خانمان در شب های سرد اواخر پاییز و زمستان و اوایل بهار برای در امان ماندن از سرما به این محل پناه می آورند.

حسین بابایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: چند سالیست که شهرداری مکانی را در جوار بوستان معلم برای در امان ماندن افراد بی خانمان و کارتن خواب تدارک دیده تا سرپناهی گرم و راحت برای این افراد باشد، این مکان با توجه به شیوع بیماری کرونا نیازمند رعایت کامل پرتکل های بهداشتی است که باید رعایت شود.

وی بیان کرد: از سال 96 تاکنون شهرداری ساختمانی را با وسعت بیش از 220 مترمربع بنا، برای گرمخانه و حفظ جان شهروندانی که جایی برای اسکان و شب گذرانی در شب های فصول سرد سال را ندارند، درنظر گرفته و در این مکان امکاناتی مانند سرویس بهداشتی، حمام، تختخواب، وسایل بهداشتی و شوینده، البسه، تلوزیون، یک وعده غذای گرم و .

تدارک دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمخانه ملایر؛ سرپناهی امن برای افراد بی خانمان

گرمخانه ملایر؛ سرپناهی امن برای افراد بی خانمان